FAQ

Veelgestelde vragen

Welkom bij onze veelgestelde vragen (FAQ) pagina voor Hotel Acropolis. We begrijpen dat het plannen van een reis soms wat vragen kan oproepen en we willen graag alle mogelijke twijfels of onzekerheden wegnemen. Daarom hebben we deze pagina opgesteld om jou te voorzien van de antwoorden op de meest gestelde vragen over ons hotel.

Hier vind je informatie over onze check-in en check-out procedures, parkeren, ontbijt opties en nog veel meer. We hopen dat deze pagina al jouw vragen beantwoordt, maar als je toch nog ergens twijfels over hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons vriendelijke personeel staat klaar om je verder te helpen.

Van hoe laat kan ik inchecken?
Inchecken is mogelijk vanaf 15.00 uur.

Om hoe laat moet ik uitchecken?
De check-out vindt plaats tot 11.00 uur. Wilt u langer gebruik maken van de kamer? Neem dan contact op met onze receptie.

Is het ontbijt inbegrepen?
Bij reservatie kan u kiezen of u ontbijt wenst.  Onze kamerprijzen zijn zonder ontbijt zodat u zelf de keuze heeft.
De prijs per persoon (vanaf 12 jaar): €17,50.  Voor kinderen:  €12.
Er is een uitgebreid ontbijtbuffet tussen 8u en 10u30.
Bij het plaatsen van uw reservatie zal u de nodige informatie ontvangen.

Wat zijn de annulatievoorwaarden?
Gratis annuleren is steeds mogelijk tot 3 dagen voor aankomstdatum.
Bij ziekte is het mogelijk om tot op de dag van aankomst uw boeking te wijzigen en uw datum te veranderen naar keuze. In het geval dat de nieuwe datum duurder uitvalt dan de oorspronkelijke boeking zijn wij genoodzaakt dit verschil aan u door te rekenen.
Opgelet! Deze garantie is alleen geldig op boekingen die gemaakt zijn via onze eigen website www.hotelacropolis.be

Hoe ver ligt het hotel van de zee?
Het hotel bevindt zich in de directe omgeving van de zee, strand en duinen.
De zee bevindt zich op slechts 10 minuten (1km) wandelen van het hotel.
U ontvangt de wandelroute bij het inchecken.

Zijn huisdieren welkom in het hotel?
Huisdieren zijn niet toegelaten.

Is er een bar aanwezig in het hotel?
Dranken en snacks kunt u zelf nemen in onze honesty bar. U noteert wat u heeft genomen en betaalt bij check-out óf bij self-check out wordt het bedrag van uw kaart gehaald.

Vanaf 22u is de honesty bar met alcoholische dranken gesloten.
Koffie en thee is steeds gratis.

Is er een kluis in de kamer?
In de kamer is een gratis kluis geïnstalleerd. Wij adviseren u om deze te gebruiken.
Het hotel is niet verantwoordelijk voor verdwenen voorwerpen uit uw kamer.

Is er een fietsenstalling in het hotel?
Er is een gratis fietsenstalling in de garage van het hotel. Hier zijn ook oplaadpunten voor elektrische fietsen aanwezig.
Gelieve uw fiets af te sluiten met een fietsslot. De directie is niet verantwoordelijk voor diefstal.

Zijn er kinderbedjes aanwezig in het hotel?
Een kinderbedje kan tegen betaling (€15 voor het volledige verblijf) aangevraagd worden bij de reservatie.

Waar kan ik mijn wagen parkeren?
Het hotel beschikt over een ruime, gratis parking.

Is er een oplaadpunt voor elektrische wagens?
Hotel Acropolis beschikt jammer genoeg niet over een eigen laadpaal maar nabij het hotel bij de site Vita Krokodiel zijn deze beschikbaar alsook op amper 800 meter van het hotel bevindt zich de Ijzerparking met elektrische laadpalen.

Wat zijn de openingstijden van de receptie?
Tijdens het hoogseizoen is de receptie van het hotel elke dag open van 8u30 tot 22u.
Tijdens het laagseizoen is de receptie beperkt open en werken we met self check-in.

Kan ik mijn bagage achter laten voor inchecken of na uitchecken?
U kunt uw bagage achterlaten in onze bagageruimte.

Kan ik voorkeur opgeven voor losse bedden of een tweepersoonsbed?
Het hotel beschikt enkel over dubbele bedden.  Het is niet mogelijk om een extra bed op de kamer te plaatsen.

Is er linnen voorzien in de appartementen?
Zowel in de kamers als in de appartement zijn er badhanddoeken voorzien en zijn de bedden opgemaakt.

Kom logeren aan zee in een ruime familie-kamer of appartement met één, twee of drie kamers.